Известие

Collapse
No announcement yet.

Датчик предварение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    На диагностиката ми казват , че е повреден "датчик предварение" и , че трябва да се сменя . Преди да посетя човека , който ми прави диагностиката и ми каза за тази повреда , на друго място ми казват , че най вероятно е дебитомер и ми го зачистваха , но лампата продължи да свети и не можаха да кажат нищо друго.
    Alfa Romeo 146 1.4TS-99

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от aztek Покажи съобщение
      ОТ ОКОЛО ЕДИН МЕСЕЦ МИ СВЕТЕШЕ ЛАМПАТА НА ИНЖЕКЦИОНА. ВЧЕРА ХОДИХ НА ДИАГНОСТИКА И МИ КАЗАХА , ЧЕ ПРОБЛЕМА Е В ДАТЧИК ПРЕДВАРЕНИЕ . АКО НЯКОЙ ЗНАЕ , МОЛЯ ДА МИ КАЖЕ ЗА КАКВО СЛУЖИ ТОЗИ ДАТЧИК И КАКВА МУ Е ЦЕНАТА , ЗАЩОТО СЕ ОКАЗВА , ЧЕ ЩЕ ТРЯБВА ДА СЕ СМЕНЯ .

      КОЛАТА Е АЛФА РОМЕО 146 , 1.4 , ТС , 1999 г.
      При мен се оказа датчика за оборотите на коляновия вал(датчик на запалването) ама се кадърни майстори ,че накрая сам си помогнах
      http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F0%E5%EF%E5%F0
      ALFA 156 1.8 TS '99 (polyurethaned by ФЕРАРИСТ & crew,rebuild engine by to6ko,vegatta & crew)sigpic & Alfa 145 1.6 TS `97

      Comment


      • #18
        ...
        Last edited by oem; d.m.y г., 11:25.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          значи,гледам че си се постарал да прочетеш малко

          НЯМА такъв датчик,(предварение),екуто се движи по таблици

          има два датчика-единия е на коляновият вал,който определя искрообразуването и позицията на кол. вал в горна мъртва точка

          а другият датчик е на изпускателният вал ,той дава инфо на екуто коя бубина да дава искра,за това го наричат фазов датчик
          145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

          Comment


          • #20
            Не ми остава друго освем пак до човека , който ми направи диагностиката и да питам за точното наименование на датчика , че да не сменя един вместо друг
            Alfa Romeo 146 1.4TS-99

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Бях се зарекъл да не пиша повече в този форум. Но ще дам яснота за този датчик!
              Егати изказването, както си го формулирал ако не си ти друг няма в този форум да внесе яснота.
              146 1.4 TS | '00 + LPG BRC Fly injection

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                значи,гледам че си се постарал да прочетеш малко

                НЯМА такъв датчик,(предварение),екуто се движи по таблици

                има два датчика-единия е на коляновият вал,който определя искрообразуването и позицията на кол. вал в горна мъртва точка

                а другият датчик е на изпускателният вал ,той дава инфо на екуто коя бубина да дава искра,за това го наричат фазов датчик
                Колега, за това коя бОбина да дава искра има значение само датчика на коляновия вал.
                Искрообразуването не зависи от горния датчик които е на вала горе, даже старите инжекциони нямат такъв датчик, той е за да ти е инжекциона full group. За да ти впръсква горивото отделно за всеки цилиндър, без него ще пръскат дюзите 2х2 или общо веднъж само.
                Изобщо с твоя пост си противоречиш с изкаванията!

                И не казвай, че няма детонационен датчик, които е зад блока
                Last edited by ssveto; d.m.y г., 19:38.
                146 1.4 TS | '00 + LPG BRC Fly injection

                Comment


                • #23
                  ти колега май не четеш,прочети ми поста бавно и пак пиши глупости

                  къде съм казал че няма дет. датчик

                  а това че горният датчик е само за дюзите си в грешка

                  ще ти задам един въпрос-защо има два вида нарезани колела на разпределителният вал

                  май се срещат при различните тс с различен начин на нареждане на кабелите за свещите
                  145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                  Comment


                  • #24
                    След повторно посещение там където ми правиха диагностика , за да разбера кой датчик точно ми прави проблем се оказва че е датчик на изпускателния вал (фазов сензор) . Сега остава да го купя и да видя кой ще го сменя
                    Alfa Romeo 146 1.4TS-99

                    Comment


                    • #25
                      Колеги, този датчик можели да се нарече и "датчик на фазите" както го изписва компутера на едни типчета при който смених тва-онова. Колата ми беше за смяна на свещи (смених ги) и за нова лабда сонда (страта умря преди време и се наложи да я изключа, за да може колата да върви иначе на всеки 200м гаснеше. В този вид колата си вървеше екстра, вероятно с малко по-висок разход на гориво). Та след като смених умрялата ми лабда сонда и свещите сега докато не загре колата, като дам газ тя първо забива нос, изпуква и отпушва до към 2500 3000 об. Продължавайки да давам газ, някак спънато стигам до 4000 об. където пак се отпушва и се изтрелва. Възможно ли е да е нещо друго.
                      Иска ми се да пробвам, ако го изключа как ще се държи колата. Ма кът незнам къде се намира. Някой знае ли?
                      Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark 16V, 2000

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от martyny Покажи съобщение
                        Колеги, този датчик можели да се нарече и "датчик на фазите" както го изписва компутера на едни типчета при който смених тва-онова. Колата ми беше за смяна на свещи (смених ги) и за нова лабда сонда (страта умря преди време и се наложи да я изключа, за да може колата да върви иначе на всеки 200м гаснеше. В този вид колата си вървеше екстра, вероятно с малко по-висок разход на гориво). Та след като смених умрялата ми лабда сонда и свещите сега докато не загре колата, като дам газ тя първо забива нос, изпуква и отпушва до към 2500 3000 об. Продължавайки да давам газ, някак спънато стигам до 4000 об. където пак се отпушва и се изтрелва. Възможно ли е да е нещо друго.
                        Иска ми се да пробвам, ако го изключа как ще се държи колата. Ма кът незнам къде се намира. Някой знае ли?
                        Това звучи като проблем с дебитомера... Иди на сервиз, където знаят как да го проверят. Виж в раздела за сервизи.
                        Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                        Mazda 6 2.3 2005
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Kолеги я сега аз да питам нещо значи моята кочина Алфа 146 1,6 тс джуниар като я запаля и се получава пукане в кол.тръби и мирише на суров бензин значи ходих на майстор казами бубина смених я кабели и свещи за 3 год.2 пъти после ходих на майстор ламбда сондата ми била за смяна сминих и нея и оправяне няма налягането на бензин. помпа също го мериха и незнам още какво да и измерят на тази кола да спмена че дебитомера работи можели да е някъв датчик

                          Comment

                          Working...
                          X